Jag är inte bög, jag är stencool.

Tre saker som de flesta vet om mig:
1. Att jag är snygg
2. Att jag är ganska brutal
3. Att jag vill ha sommar, nu.

Tre saker som de flesta borde veta om mig:
1. Att jag är bäst och stencool
2. Att jag gärna skjuter fram saker
3. Att jag är en oerhört invecklad människa

Tre saker som de flesta inte vet om mig:
1. Att vad jag drömmer under natten kan påverka mitt beteende för resten av dagen, därmed undviker jag att vakna under REM-sömn så mycket jag kan.
2. Att jag konstant försöker hitta nya vägar till att slippa möta verkligheten.
3. Att jag inte kan öppna mig för någon, för att jag litar inte på någon. Så att det händer att jag ljuger om hur jag ser på saker, hur jag tänker och vad jag varit med om för att jag helt enkelt inte kan prata om vissa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0