Han den där.

Tentan gick inte så bra som jag hade velat men det gör det aldrig. Hade inte förväntat mig något annat när jag kom in i mattesalen hungrig med fet ångest och var arg. Hade ju precis haft engelska och med vår lärare är det inte så svårt att förstå varför jag kände på det sättet, haha. Bestämde idag på klassrådet att jag ska vara en av de som ska prata med henne om att lektionerna inte fungerar som de är idag, hahaha, jag kommer få utlopp för min rage. Varje gång jag kommer in till en engelskalektion tappar jag mer eller mindre livslusten, så det kommer att kännas skönt. 

Ikväll kanske jag drar till Mic och kollar på Cherry stealers ifall inget annat händer. Får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0