Försök.

Var på m15 igår igen, rockkarusellen. Helt okej. Var astrött dock, verkligen. Trodde att jag skulle somna dirr när jag kom hem, men icke. När jag väl la mig var jag hur pigg som helst, trodde verkligen att jag skulle dö av uttråkning då internet hade lagt av så att jag inte hade någonting alls att göra. Låg och spelade spel på mobilen och smsade typ. Somnade väl runt halv tre till slut, så idag var jag nära på att gråta av utmattning då jag sovit så dåligt hela veckan att jag vill dö. Men efter att jag en lång stund legat och övervägt ifall jag skulle skolka eller inte, hur mycket jag skulle skolkat osv. så bestämde jag mig för att jag lika gärna kan gå hela skoldagen. Ovärt. Vi filmade reklamfilm och just nu ser det ut som att jag kommer att få IG i medieproduktion, vilket är 200 poäng. KUL. Hela skoldagen var sjukt ovärd.

Hehe, vi drog ner till stan på håltimmen och köpte chips och godis. Gott. Tjockt. Efter skolan tog jag bussen till Jesper, vi chillade en stund och därefter åkte jag med när han övningskörde. Haha, insane, innan han började köra var jag mer eller mindre livrädd. Jag menar, det är Jesper vi talar om, men det gick skitfint. Han körde så långsamt att motorn dog. Haha! Efter det blev det stan en stund där vi träffade Cornelia och Keen sedan blev det hem och ta en lång jävla dusch och nu ligger jag här. Heh, satsar på att somna innan tolv, men det vet jag att jag aldrig kommer att klara. 

Aja, gnite babes :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0