Coming out of my cage.

Sov hos Angelica i natt. Somnade som nästan varje natt med mobilen i handen. Vaknade av att jag tappade mobilen i en kaffekopp, dock märkte jag det inte direkt utan den låg där en stund tills Angelica ringde den och jag insåg vart den egentligen var. Så tja, den går i alla fall inte att starta längre. Mitt simkort fungerade inte under större delen av dagen, men när jag äntligen beställt ett nytt med samma nummer börjar det här fungera igen. Gött, not. Så nu kommer jag att få betala för ett nytt i onödan, samt att de kommer att kommer att spärra det jag har nu innan de skickar de nya vilket innebär att jag kommer gå i flera dagar helt utan kort. KUL. Men har i alla fall fått låna en mobil att ha tills jag köper en ny, tänker köpa en billig som inte går sönder lika lätt och har lika mycket buggar som sonyericsson hororna. Säljs nokia 3310 fortfarande? Jag vill ha snake. 
Aja, kunde inte direkt sova något i natt då jag låg halva natten och försökte starta mobilen samt hade ångest över att jag inte hade någon mobil, haha. Sedan drog jag hem, kände mig fett sleten men drog mig till sist ut till stan trots att jag egentligen inte orkade. Det slutade med att vi kollade på rockkarusellen på m15, det SÖG åsneballe. Alla band var så otroligt kassa att jag ville avlida, vissa mer än andra... Men ändå. Drog hem vid 9, duschade, åt och nu tänkte jag sova, fast det kommer jag verkligen inte kunna. Men kanske ligga och smsa samtidigt som att jag njuter av att ha en mobil som inte laggar så mycket att jag skulle hinna springa till hemköp och köpa cola innan jag kan klicka ner ett sms.
Fett opepp på skola imorgon, har bara ämnen jag ligger efter i och hela dagen kommer gå ut på att lärarna skäller på mig och håltimme. Kul... Eller nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0