Besvikelsen... Hahaha.

Alltså, haha, Cassandra när hon blir lovad pizza men sedan inser att det är idioter som har beställt<3
Som jag skrev innan gick jag bara till återträffen för att jag skulle få pizza, jag satt och plågade mig genom tråkiga aktiviteter och såg fula bilder i väntan på det. Sedan säger de att de inte beställd något vegetariskt, jag trodde att det var ett fittskämt först, men icke. Så de kommer och säger att jag kan ta en jävla macka och en frukt istället medan jag ska sitta och kolla på när alla andra äter pizza från mysingen. Är de dumma i huvudet eller? Jag och några till blev skitsura och var påväg därifrån när de sa att dem kunde fixa pizza ändå till oss, bara för att vi ragea.. Så fick till slut min kebabpizza utan kebabkött från mysingen! Men min rage när jag trodde att jag inte skulle få käk var otrolig, seriöst. 

Hade nog inte reagerat så starkt ifall det inte var så att jag många gånger fått vara utan mat på fridaskolan bara för att det inte funnits vegmat. Haha, flashbacks<3 Kommer ihåg när jag drömde att jag dödade min mattant efter att jag fått gå utan mat ashungrig bara för att hon gett bort min. Eller när de sa att jag skulle äta soppa med fisk i trots att jag inte äter fisk bara för att de glömt att laga till mig. Åhhh. Illa. Kändes skönt att jag fick min jävla pizza till slut dock, men ändå.

Btw, ni älskar hur fet jag är som skriver ett långt inlägg om besvikelsen över att inte få pizza.

Annars sög återträffen stenhårt, det enda som var värt egentligen var att se våra gamla klassrum och ta té och pennor bara för nostalgins skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0