Är det ett jävla fittskämt eller?!

Halloj.
Sov en halvtimme igår innan jag drog till Angelica, var astrött efter, tills jag skulle sova då jag blev hur pigg som helst. Inte okej. Så sov inte mycket alls under natten, när jag vaknade och gjorde mig i ordning var jag helt död och kände att jag inte skulle kunna prestera alls i skolan ifall jag gick dit då, så fick Angelica att skolka svenskan med mig så att vi kunde sova drygt en timme till, det var det bästa jag gjort på ett ungefär.
Efter skolan hängde jag på slussen med folk x antal timmar, vilket resulterade i lite för mycket kaffe för att jag nu ska kunna somna, trots att jag är rövtrött. Skoldagen imorgon kommer by the way att suga stenhårt, vi har media hela förmiddagen och igår skulle vi presentera en idé till ett stort projekt vi har i skolan, reklamprojektet, men vi har verkligen inte kommit någonstans allt, och vi ska istället redovisa imorgon, men eftersom vi var utan lärare splittrades min grupp ganska snabbt trots att det var två timmar kvar av lektionen så att vi har fortfarande ingen idé what so ever. Skönt att ligga på IG i en 200-poängskurs... JÄTTEKUL. Funderar seriöst på att hoppa av och börja natur nästa år, hade utan tvekan gjort det ifall jag inte hade HATAT -94or så mycket. Men media är verkligen något jag hatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0