<3

Cornelia säger (00:13):
*eller hur! jag har kommit på varför alltid alla glor så jävla mkt! för vi är så jävla snygga att killarna onaneran när dom tänker på oss och tjejena lipar!
Cornelia säger (00:14):
*sriv upp det!
Cassandra                                    What I've got is what you need. säger (00:14):
*HAHAHAH
*SKRIVER DIRR
Cornelia säger (00:14):
*underbrt!!
Cassandra                                    What I've got is what you need. säger (00:16):
*Jag börjar misstänka att tjejerna också onanerar och tänker på oss, vi är ju trots att oemotståndliga...
Cornelia säger (00:16):
*mm, jag tror du har rätt! dom lipar och onanerar samtidigt!Cornelia säger (00:13):
*eller hur! jag har kommit på varför alltid alla glor så jävla mkt! för vi är så jävla snygga att killarna onaneran när dom tänker på oss och tjejena lipar!
Cornelia säger (00:14):
*sriv upp det!
Cassandra                                    What I've got is what you need. säger (00:14):
*HAHAHAH
*SKRIVER DIRR
Cornelia säger (00:14):
*underbrt!!
Cassandra                                    What I've got is what you need. säger (00:16):
*Jag börjar misstänka att tjejerna också onanerar och tänker på oss, vi är ju trots att oemotståndliga...
Cornelia säger (00:16):
*mm, jag tror du har rätt! dom lipar och onanerar samtidigt!
Cornelia säger (00:13):
*jag har kommit på varför alltid alla glor så jävla mkt! för vi är så jävla snygga att killarna onaneran när dom tänker på oss och tjejena lipar!

Cassandra                                    What I've got is what you need. säger (00:16):
*Jag börjar misstänka att tjejerna också onanerar och tänker på oss, vi är ju trots att oemotståndliga...

Cornelia säger (00:16):
*mm, jag tror du har rätt! dom lipar och onanerar samtidigt!

Kommentarer
Postat av: snyggars i världen delat med dig!

vi är bäst babe!

2010-03-03 @ 00:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0