You're pretty when I'm drunk

Sugen på daim
Gammal bild... Över ett år gammal skulle jag tro. (Haha, ofta min mage var så fet då, hade jag glömt bort)

Jag är rastlös... inte så konstigt efter att ha suttit still en hel dag för att vara ärlig. Har verkligen ingenting att göra... Orkar verkligen inte kolla på film eller liknande. Orkar inte göra någonting men kan absolut inte sova då det känns som att klockan är typ sex på kvällen. Jobbig känsla som fan. Jag har ont i magen, jävla laktos. Vill ha godis, men mamma har gömt det och jag orkar inte leta. Dessutom bör jag inte äta godis. Vill träna bort rastlösheten men kan inte för att då väcker jag mor och hon ska upp tidigt och jobba. Imorgon ska jag verkligen träna, det var ett tag sedan... Har ju varit sjuk och så, men nu är jag frisk och har orken.

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA! DU ÄLSKAR DEN BILDEN! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0