Me and myself

Hatar att jag pendlar så mycket i vikt, ifall jag ska kunna bada i sommar måste jag gå ner igen. Mår lite dåligt nu, haha. För er som inte fattar är bilden alltså inte ny utan efter att jag hade gått ner en del. Men ska inte köra på samma sätt som då, det slutar bara med att jag går upp mer än vad jag gick ner från början. Aya... det löser väl sig förhoppningsvis, ska komma igång med träningen igen så fort jag är frisk och lite mer utvilad för att det går verkligen inte nu.





Jag har tråkigt och klockan är sent. Har sovit dåligt det senaste och jag är så utmattad att jag går runt och får feber hela tiden. Så jag borde sova nu... Börjar 11.30 imorgon, upp tidigt och förhoppningsvis orka frukost eftersom att jag är sjukt hungrig och pallar inte spendera pengar på mat, sedan få reda på mitt betyg och sedan drar jag till Göteborg och chillar lite. 

Hm... Nu ska jag chilla en liten stund sedan ska jag förhoppningsvis sova. Poos :*


Fighting for the smallest goal: to gain a little self-control
Won't anybody here just let you disappear?
Not doctors, nor your mom and dad, but me and Mia, Ann and Ana
Know how hard you try. Don't you see it in my eyes?
Sick to death of my dependence, fighting food to find transcendence
Fighting to survive, more dead but more alive
Cigarettes and speed for livin', and sleeping pills to feel forgiven
All that you contrive, and all that you're deprived
All the bourgeois social angels telling you you've got to change
Don't have any idea. They'll never see so clear.
But don't forget what it really means to hunger strike
when you don't really need to
Some are dying for a cause, but that don't make it yours.

Saknar inte, aldrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0