Can't take my eyes off you

Åh, jag är så dum.
Igår blev jag biten av pissmyror... två gånger. Jag antar att jag är överkänslig mot deras jävla bett eftersom att det svullnat upp som in i helvete och kliar så att jag nästan avlider. Så att jag tänkte att jag tar en ett par allergitabletter så att det slutar, men jag blir så jävla trött av de tabletterna, då tänkte jag att, öh, klockan är ju bara sju, kan ju inte somna än för att då kommer jag vakna vid tolv och inte kunna somna om. MEN så insåg jag att klockan nästan var tio när jag druckit hur mycket kaffe som helst och nu kommer jag aldrig att kunna somna :( 
Huehue, men jag är GLAD för att jag är klar med allt i skolan, HIHI. Dock har jag skolkat en del det senaste utan att jag riktigt lagt märke till det. Hahahah, alltså, om jag inte varit säker på ifall vi haft lektion eller inte så har jag bara skitit i att gå och hoppats på det bästa, idag dissade jag idrotten för att jag inte skulle hinna klart med allt i media och sådant. Men äsch, det löser sig. Har ingen riktig lektion alls kvar, utan bara lite småskit som ska bli klart nu det sista. AWESOME! Jag har nästan lov nu. Jag är SÅ lycklig.

Btw, det är SOMMAR nu, jag älskar, älskar, älskar, älskar vädret. Hoppas bara att det inte är som alla somrar att det bara är varmt i två veckor och sedan regnar resten av tiden bort. Då blir jag arg. Därför har jag bestämt mig för att inte klaga en sekund på vädret. (har jag redan gjort... men... inte så mycket som jag skulle kunna)

Btw 2, jag kommer att vara skitfattig resten av månaden... Jag har gjort av med över 1000 kronor på ganska exakt en vecka och jag har typ inte köpt någonting alls... Verkligen, typ ingenting. Pengarna bara försvinner.

Så glad att jag bjuder på en bild, ohoh. 
Diggar att dirr efter att jag laddade upp föregående inlägg höjdes statistiken rejält. Why? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0