Kustgirl... eller vah? HAHA

Hemma igen, efter en underbar vecka på kusten. Är extremt sleten nu, men det var så värt.
Det har varit så jävla skönt att vara borta från fucking Trollhättan och jag har gjort en jävla massa saker som jag inte skulle gjort i Trollhättan.

  • Gick till Ica osminkad med oplattat hår (seriöst, det var ett stort framsteg...)
  • Gått runt med avstängd mobil, och de få stunder den var på har jag knappt svarat på sms, dels för den extremt dåliga täckningen, dels för att jag inte orkade.
  • Har inte bloggat! Inte varit inne på datorn mycket alls, var inne lite på facebook mest för att vi laddade upp en film där.
  • Såg en vän pissa the piss 0f d00m. Över en meters stråle rätt ut i havet. Det var beundransvärt.
  • Var ofrivilligt vaken 41 timmar i streck efter bara ha sovit 7 timmar på två dygn
  • Åt så lite godis att jag drömde en hel natt om lösgodis.
  • Ätit nästan regelbundet
  • Badat nära maneter
  • Pratat med små moppepojkar mitt i natten
  • Skrattat åt att en av mina vänner flashade brösten för moppepojkarna
  • Åkt färja bara för att pissa
  • Sovit på ett loft trots att jag vetat att det fanns kryp där uppe (som bet mig :((( )
  • Diskat(andra gången i mitt liv!!)
Och sjuuuukt mycket mer. Det har varit en fin vecka, det är allt jag har att säga. 
Vi var elva pers i början, sedan var vi bara fyra kvar. Haha. Mysigt.
Vi drack tillsammans runt 120 koppar kaffe sammanlagt och sedan undrade vi varför vi inte kunde sova...
Jääättestort tack till Cornelia för att vi fick vara hos henne!

Kommentarer
Postat av: agumm

haha beeeeesta

2010-06-27 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0