Unamused

Haha, random att jag hade 111 unika besökare i förrgår och nio igår... Jag uppdaterade visserligen inte igår, men ändå. Haha. 

Igår (förrgår enligt klockan?) när jag skulle åka till Filippa insåg jag att jag hade tappat bort mitt fritidskort, och jag har inte registrerat det än... Eh. Men jag tog mammas kort och åkte, så sov jag där. Planerade att ta ut pengar från mitt sparkonto innan jag drar till grundsund. Sedan åkte jag hem snabbt på "morgonen" (vid tre eller något), tänkte duscha eftersom att var sleten som fan... Men icke, tydligen ska jag ner till stan fort som fan för att vi ska fixa alkohol. Men ah, det slutade med att vi väntade i stan på att våra vänner skulle ringa i en miljon år för att sedan inte ens få någon alkohol då deras langare blivit påkommen av polisen... Yay. Seh, så det blir väl en nykter vecka då, midsommar lär bli party. Så jag köpte godis och arg-åt lite, haha, jag tröstäter inte riktigt, men jag äter när jag är arg (vilket är ganska ofta).

Så strax innan nio åkte vi till Ica Maxi för att handla käk för hela veckan, blev tio paket nudlar, ett kilo klyftpotatis och lite choklad (kommer att må fett illa till slut), kostade mindre än 50 spänn, värt. Så köpte jag en paj och cola på donken innan jag drog hem för att jag tyckte att jag förtjänade det efter en lång och jobbig dag. 

När jag kom hem upptäckte jag att mor har tagit mitt snus och förmodligen slängt det också. Blir så arg ibland. Det värsta är ju att hon låtsas som ingenting också och jag vill inte riktigt ta upp det... Jobbigt läge. Visserligen hade jag bara två kvar, men de hade jag verkligen sparat så att jag skulle ha i natt, så åh... Blir så arg. Så jag äter godis istället och mår extremt illa, minns inte sist gång jag åt riktig mat. MEN hittade i alla fall mitt fritidskort under min gitarr som låg på golvet, förstår inte alls hur det hamnade där... Meneh.

Nu måste jag packa, för att jag har inte ens börjat med det än, vilket är lite dumt då bussen går 12.30 imorgon och jag ska vara borta till lördag. Seh. Tror inte en människa i världen orkar läsa det här, men visst. CYA, kanske hinner skriva något inlägg till innan jag drar, annars ses vi om ett tag för att jag tvivlar på att jag bloggar i grundsund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0