:@

Hahahahaha, alltså, jag förstår inte hur jag lyckas.
Sov hos Honken i natt, så imorse var jag astrött och skulle pissa. Så skulle ställa mobilen på ett glas som var fyllt med vatten (detta visste jag dock inte) sedan råkade jag ställa mobilen i glaset istället... Och nu vill den inte starta. Åh... Jag fattar inte... Varför?! Hur?! Hur lyckas jag?
Ahahah, jag kan ju glömma att mor någonsin köper en ny mobil till mig... För att jag skulle bara göra sönder den dirr.
Den här hade jag dock i några månader... typ två...
Jag hittar inte min nokia 3310 :( 
Okej, batteriet håller i typ två timmar, men det är i alla fall något.

Jag har inte ens cigg... Eller jo, en.
Jävla kioskhelvete, de fattar ju själva att polisen kommer på dem när de säljer cigg prepubertala P12or. Åh. Fettah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0