Ollonpaj


Skevt


Bläh, filmkvällen blev inställd så nu ligger jag här och har jättetråkigt. Har kollat på Lost ett tag och ätit massa, ehheh, jag måste sluta äta så mycket på nätterna... Jag måste sluta äta så mycket paj... Hahah, till frukost åt jag både blåbärs- och äppelpaj... Sedan gick jag ut, blev hungrig, så när jag kom hem på kvällen så åt jag bara massa jordgubbspaj. Haha, vart kommer all paj ifrån? Jag orkar inte leva på paj? Jag mår illa. Borde äta någon riktig föda imorgon så att jag inte spyr. 

Imorgon ska jag upp tidigt och åka till nordkroken och bada (kolla på när mina vänner badar eftersom att jag inte riktigt känner att min kropp är redo för att visas) om vädret inte bögar sig... och ifall jag orkar, hehe. 

Hahaha, jag har inte fattat att det är sommarlov än, jag satt precis och spekulerade kring vad jag skulle ha på mig i skolan om det var jättevarmt på måndag, eftersom att jag inte skulle gå till skolan i shorts med bara ben. 

Btw, om man tänker efter så är paj ett ganska fult ord. Paj... Testa att säga eller läsa det ett par gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0