Balling!

Hehe, jag försov mig. 
Eller alltså, jag vaknar inte av väckarklockan och ingen ringde och väckte mig i tid. Så ah, jag följer med Jesper till Göteborg istället. Känner faktiskt att det nästan är roligare än att åka och bada... Tror att det är mitt undermedvetna som gör att jag försover mig varje gång det är någonting jag inte egentligen vill göra, så som att bada, ha skolavslutning eller svenskalektion.

Eheheh, min morgon:

Vaknar, inser att jag vill ha mat
Går till köket, äter paj
Mår illa
Gör mig i ordning
Mår fortfarande illa
Vill göra klyftpotatis men vet inte hur man gör, tänker göra nudlar, men orkar inte diska kastrullen
Ringer mor, ber om pengar till mat
Får hundra kronor om jag ställer in all disk från mitt rum i diskmaskinen
Ställer in hälften och tar pengarna
Inser att jag inte kommer köpa mat

Haha, nu ska jag snart dra till tåget, i shorts trots min "bad-leg-day"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0