Ung och vild

Hahaha, jag ändrade mig angående tidigare inlägg. Det blev visst en kväll med alkohol, jävligt dyr alkohol också för den delen. Men det var väldigt trevligt, hände en del konstiga saker dock. Som att jag lyckades bada i Cornelias badkar med tre andra brudar. Inga detaljer på bloggen... Men det var en fin, random och smått galen början på sommarlovet.

Idag har jag inte gjort någonting alls, har varit hemma hos Cornelia hela dagen och bara legat, kollat film och ätit. Men det har vart trevligt, fast jävligt segt. 

Imorgon skulle vi bada om det var fint väder, men kollade nyss smhi och det ska tydligen regna och vara molnigt hela dagen så vet inte hur det blir med det. Men eftersom att det är smhi vi talar om lär det ju vara typ 40 grader och sol...


"Vi ska bada ner för eiffeltornet"


Haha, Elin skickade bilder från när vi varit hos Ghet. 
0f D00m

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaha! fan assså! sexy mamma å toppenkväll!

2010-06-14 @ 01:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0