Ifall jag var tjock.

Hahah, jag hade rätt i tidigare inlägg, jag försov mig. Vaknade tjugo över tio av att Angelica ringde mig, så jag gjorde mig i ordning fort som in i helvete och slängde mig på bussen, hann inte ens dricka kaffe. Kom fram, så hade jag missat halva skiten (det var inte något speciellt jag hade missat men ändå), gjorde en tråkig jävla musikquiz, fikade lite grand och sedan fick vi sommarlov!!11one Fast det känns inte som att jag har det... För att jag känner mig stressad och det är världens jävla pissväder ute. (precis som förra året)
Sedan var vi i stan och chillade, led lite för att jag inte hade pengar till mat och hade ont i magen för att den var redigt arg över hur oregelbundet jag äter. Men fick lite mat av mina vänner så att jag överlevde. Nu är jag hemma och dricker dagens första kopp kaffe. Fint.

Ska göra mig i ordning inför kvällen som spenderas hos Möller. 
Imorgon blir det maskerad hemma hos Cornelia och man får inte komma in om man inte är utklädd. Men jag har ingen aning om vad jag ska vara?! Nudist? Hitler? En kvinna? Tjock? Jag vet inte :( 
Jag är skitdålig på att komma på saker att klä ut mig till och har av den anledningen alltid undvikit maskerader. Men imorgon ska jag gå! Så kom gärna med förslag på vad jag kan klä ut mig till så är ni bäst.

Tror att det är lite svårt att klä ut sig till tjock, i alla fall om jag tänker vara nudist samtidigt... Så jag dissar nog det.


... Fast det kanske skulle gå om jag slänge på mig en "I beat anorexia"-tröja och hade massa kuddar under... Men varmt... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0