Snygging 0f d00m

Hehe, bloggade inte igår för att jag glömde bort det! Ohoho, drog i alla fall till skolan, skulle ha samtal 11.30 men det var försenat och fick sitta där aslänge. Efter det drog jag till Göteborg och chillade med mina fina vänner och sedan åkte jag hem för att jag var helt slut. Utmattad 0f d00m, men nu har jag vilat, ska om en stund hem till Ghet och Angelica och honom för att de drar och jobbar imorgon och är borta i stort sett hela sommaren... Utan att ha ett hejdå-partayy, mycket besviken! Haha, bäst för dem att de kommer hem på fallens och min födelsedag. 



Hahahah, så kan det gå när man har cam, är uttråkad och osminkad. Hahahaha. Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0