Underbart

Tog alvedon och ipren efter att jag faktiskt spydde av smärta. Blöh, men mår bättre nu. 

Kom på att idag har jag gått runt nästan utan smink och med nästan oplattat hår, eller ja, det var plattat men eftersom att jag varken har vax eller hårspray hemma för tillfället spelar det ingen större roll... Haha, kändes ganska skönt faktiskt. Sommar! 

Jag är arg på min laktosmage, jag går runt och ser ut som att jag är gravid hela tiden bara för att jag inte kan sluta äta glass. Jag har verkligen ingen självkontroll what so ever. Jag la mina enda pengar på fika idag. Hahaha, jag kommer snart att bli tjock på riktigt. Måste sluta vara så sjukt sockerberoende, jag lever på godis, glass och kakor. Tänkte ju att jag skulle hinna träna nu på sommaren men det känns som att jag har fullt upp hela tiden. Ska kanske till Serbien nästa vecka också, blöh, mormor har tydligen cancer. Stannar nog bara en vecka, kanske tio dagar, hemma innan fallens dagar i alla fall. 

Sedan i slutet av juli blir det förhoppningsvis Emmabodafestivalen och efter det kanske London. Underbart. 

Hahaha, var tvungen att lägga upp den för att jag ser så jävla rolig ut.
Skrattar varje gång jag ser den :3

Btw, fy i helvete vad jag älskar sommaren. Jag önskar att det var sommar året runt, för att det enda jag gör när det inte är sommar är att gå runt och längta efter sommaren. Åh, allt är bara så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0