Then you turned your head around

Hehe, kvällen igår var intressant, eftersom att jag var nykter var det faktiskt oerhört intressant att se hur dum man blir när man är full. Hahaha, nog för att jag hellre hade varit det men det var väl roligt ändå. 

Det blir ingen maskerad ikväll, troligtvis inget partay alls. Synd, eftersom att jag var taggad som fan. Men det blir nog chillkväll eller liknande istället och tja, får nöja mig med det, kanske är bra nu ekonomin sviker mig. Jag har ju hela sommaren på mig att festa, haha! 

Tror att jag (min mor) köper fritidskort idag eller imorgon, känns underbart. Fritidskortet är ju nyckeln till frihet under sommarens dagar. 

Nu kanske jag ska äta... Eller sätta på mer kaffe, har inte riktigt bestämt mig än. Tar mig en tur till köket och kollar läget i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0