Poos :*

Öh, sov två timmar i natt. Låg och spelade gameboy till klockan fem och svor lite för mig själv, haha, sedan somnade jag vid halv sju. Gick upp halv nio och tänkte börja packa dirr! Så blev det inte men jag har i alla fall packat och jag hoppas att jag inte glömt något allt för viktigt. Om typ en halvtimme ska jag dra och jag är osäker på om min mat får plats i väskan. 

Vet inte vad jag ska ha på mig än heller... Jeans eller shorts? Det ser fett varmt ut och det står att det är 19 grader ute, men det känns inte varmt om jag ställer mig på balkongen... Hahaha, åh, jag vet inte :(
Lite sur över att enligt SMHI kommer det inte vara sådär jättebra väder i grundsund under veckan, det ska ju inte vara dåligt, men inte heller så bra som jag vill. Hehe. 

Vet inte heller hur jag ska palla bära min väska ända till resecentrum :( 
Den är jättetung och det är långt... Eller ah, så långt kanske det inte är... Det är typ 200 meter eller något, men ändå! :(
Jag behöver en slav.



Nu drar jag! Kommer inte att sakna Trollhättan alls. Fittstad. 
Oj, vad stressad jag blev nu... måste gå om en kvart och har inte packat färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0