Nääeej... Du bara skoja... eller?



Hahaha, mitt öga på den vänstra bilden. Ser svullet ut, men sminket hade runnit i regnet. 
Träffade min bror idag, haha, hittade lite textilfärg och lät honom måla på mitt örngott. Asfint blev det, personen i mitten är då jag... Hahah, anledningen till att jag har fyra armar är för att han först målade armar som gick ut från höfterna och inte axlarna men sedan insåg att det blev lite fel. Hahaha, jag har solglasögon, kaffe, cola, en kaffebryggare och ett hundkoppel i händerna... Till vänster är Angelica...
Han är söt den pojken, skrattade som fan när han målade... Kolla "tänderna".

Han sa att när han blir stor (eller när han blir 16 år) så ska vi ta tåget till Göteborg, dra till liseberg och åka kanonen, och äta bullar som vi doppar i kaffe. Tvivlar på att han kommer göra det eftersom att jag är 28 då, men man kan alltid hoppas! Han sa även att jag skulle få hur mycket pengar jag ville av honom när han blir stor. Mår lite dåligt över att jag inte träffat honom på så länge, eftersom att han saknat mig jättemycket och han är rädd att jag ska försvinna ur hans liv. Men ska se till att han kommer och hälsar på mig här i stan istället i framtiden :)

Får se vad som händer resten av kvällen. Så länge ligger jag och tjockar mig med två liter cola.

Btw, jag har massakrerat min lugg igen. Kan typ inte klippa till den så att den blir rätt heller för att då blir den för kort, HAHAHA. Hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0