Min muscle of d00m är fan inte kvinsk.

Det har varit en LÅNG och jobbig dag och det finns mycket jag kan skriva men jag orkar inte. 
Var i alla fall i gamledahl med mediaettan, det var hemskt. Mådde inte bra alls och jag hatar verkligen klassaktiviteter. Sedan drog jag till stan, köpte cigg eftersom att jag blev av med nästan två paket igår, sedan drog jag hem och kollade på Heroes i sex timmar, duschade och nu är jag här. 
Jag är så otroligt trött att det inte är sant, men jag orkar/vill inte sova. Jag vet inte riktigt varför men jag känner för att vara vaken... Kommer ångra det imorgon.
Dock kan jag börja typ när jag vill imorgon... Min första (och sista) lektion börjar halv tre, men måste komma och göra klart "lite" saker i media, antar att jag måste komma vid elva i alla fall, men eh. Aya, ställer väckarklockan på nio för då kan jag somna vid tre. Great. Men nu orkar jag inte datorn mer, heh. 

Btw, förlåt om jag nästan slutat svara på msn och sms helt det senaste, men jag orkar verkligen inte. Haha, svarar om ni frågar någonting men orkar inte prata om ingenting. Träffa mig istället!

80 oskulder i burar i en repa på 19 kvadrat.
Det är fan manligt. Män måste ju faktiskt ha någon som kan
uträtta all kvinnogöra i dagens feministfyllda samhälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0