Min buss luktade bajs

Idag blev jag riktigt diskriminerad känner jag. Först går jag och köper cigg utan leg, helt utan problem. Sedan kommer jag till hemköp och blir nekad när jag försöker köpa Powerking bara för att jag inte har legitimation... När man måste vara 15 för att köpa det. 15?! Varken jag eller Meijer som blev nekade ser ut som att vi är 14. Ärligt talat... 14? 
Sverige är ett bra land, där man som 16-åring kan köpa cigg och inte energidricka. 

Hahaha, okej, jag tog inte saken så seriöst som det låter. Men jag tycker fortfarande att det är lite småkul. 

_______________


Möh, jag är jätteglad och jättearg på samma gång. Jobbig känsla det där. 
Jag är arg för att jag ska vara borta från mitt "kära" Sverige 2-14 Juli.
Jag är glad för att jag får åka på Emmaboda och jag ska till London och se Dir en Grey (med min mor, hahah) bara för att jag ska följa med till Serbien. Eller ja, det är nästan säkert i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Frida

DET ÄR JU OM TRE DAGAR!! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0