MHM, seh, coolio, fettah.

Känner mig gött sleten. Sov hos Meijer, Filippa tog min sovplats, så jag la mig på henne i typ en timme, sedan la jag mig framför henne... Det var trångt och jag kunde inte sträcka på benen för att Cornelia låg nedanför oss. Hahahah, har lite ont i hela kroppen nu. Men det var en fin kväll ändå.

Har mobil nu också, fick låna en av Meijer, men har ingen laddare, haha! Får se hur detta går... 

På måndag drar jag iväg till Cornelias stuga i grundsund med fint folk. Det kommer bli fint och jag stannar nog till lördag eller något, så kommer inte bli mycket bloggande alls nästa vecka. Men det får ni väl stå ut med, eller jag stå ut med, jag bloggar ju i stort sett bara för min egen skull så jag får se hur det går. Ska försöka hitta min laddare till kamerabatteriet innan, jag förstår inte vart den kan ha tagit vägen? Verkligen inte. Den kan ju inte bara försvinna hur som helst.

Kanske måste till pappa ikväll också, måste dit innan jag drar till grundsund och hämta kläder och sådant för att de åker på semester sedan... Men jag får ont i magen av att bara tänka på det. Fast jag vill träffa min bror, saknar honom extremt mycket. Gjorde lite ont i mig när pappa ringde och sa att min bror saknar och frågar efter mig och tror att jag inte bor där längre (vilket jag visserligen i stort sett inte gör, men ändå). Seh, jag får se hur jag gör... Drar väl dit ikväll om jag känner att jag orkar och om han kan hämta mig, för att jag hinner inte till sista bussen som går vid tio. Kan kolla ifall någon kan följa med, blir lite lättare då.

Seh, nu ska jag duscha igen. Bara för att jag kan. 
Har gått upp ännu mer i vikt också och jag orkar inte göra någonting åt det. Bläh. Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0