Kulor

Jag är så arg på vädret.
Det spöregnar och jag tror nästan att det kommer bli översvämning eller något. 
Så jag är cool och ligger i sängen med kaffe och lyssnar på beethoven... bland annat. 
Min "orkar inte bli pepp utan ligger och är negativ-playlist" -> Mys, ångest, säng, kaffe, snus
Min "jag är arg och bryr mig inte så lyssnar på bra musik istället-playlist" -> Arg
Min "Nu orkar inte inte ligga och vara opepp och negativ längre-playlist" -> MåBraNuDirrPlaylist
De är dock inte klara än, men ah, lyssna, det är bra skit, förutom den första, där är det ganska dålig musik, som jag bara lyssnar på när allt är dåligt utan att bry mig om att det blir sämre då. Haha.

Kukdag. Tydligen så hade vi en samhällslektion som inte var obligatorisk, som jag verkligen hade velat gå på eftersom att vår samhällslärare is the shit och jag vill veta mitt betyg, men nej, det fick jag reda på alldeles för sent för att hinna dit. 

Jag har myggbett över hela mina ben, de känns typ som glaskulor under huden. Asfresh och kliar inte alls så mycket att jag dör lite.

Nu ska jag fortsätta vara opepp och smått bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0