I'm human, but one day I'll be perfect.

Klockan är sent och jag vill verkligen sova! 
Har försökt i över två timmar men det går verkligen inte. Huehue. 
Jag lär ha vänt helt och håller på dygnet inom ett par dagar. Känns inte alls bra faktiskt.
Jobbig känsla när man är för trött för att göra någonting men inte kan sova.
Kanske bör dygna för att förhindra detta? Fast jag borde ha lärt mig vid det här laget att det inte förhindrar någonting, jag går bara runt och är jättetrött men somnar ändå alldeles för sent. Det är först när jag sovit väldigt lite under en längre period jag somnar tidigt... Men det är så inte värt det nu när det är lov, inte att göra det med flit i alla fall. Seh. Jag dör så rastlös jag är, verkligen, jag vill bara skrika. Jag är arg... Arg för att jag är rastlös.

And I was trying to act as good as I could
And I tried to look just as cute as I could be
Though I could hardly breathe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0