I don't think I can

Ändrade typsnittet till calibri (ni kan behöva uppdatera för att se det), trots min kärlek till times new roman, men vissa tycker att det är jobbigt att läsa och ville ha lite förändring. Planerar att göra en ny header snart också. Måste bara hitta/ta några bra bilder. 

Kom alldeles nyss på att jag måste upp tidigt imorgon, kändes verkligen som att jag var ledig imorgon, men icke. Så bör väl sova snart, i alla fall försöka. Haha, jag orkar inte riktigt men visst. Kommer säkert försova mig och missa skolavslutningen, skulle inte förvåna mig alls för att vara ärlig.

Btw, var hur rädd som helst förut. Kollade upp i taket och så satt det en jättestor spindel där. Verkligen sjukt äcklig. Så jag började lipa och gick och väckte mamma så hon fick döda den, tio i två och hon går upp tidigt... Jag är bäst. 
Nu finns det inget syre i mitt rum men jag vågar verkligen inte öppna fönstret för att det kommer komma in äckliga saker då. Åh. Visste att jag inte skulle öppnat fönstret igår natt trots att jag vaknade av att jag drömt att jag höll på att dö av värmeslag och törst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0