I can't get it right.

Bajs. Ibland förstår jag inte vad jag håller på med. Jag är för komplicerad för att jag själv ska förstå. Så jag låter det vara och skiter i allt tills det slår till bara och bryter ner mig. Smartchey.

Det var trevligt i Göteborg för övrigt, åt glass (ont i magen nu!) i solen och hade det allmänt trevligt. Nu är jag rastlös som satan så funderar på att gå ut på en promenad lite senare, ska bara hitta någon som orkar gå ut med mig. Hihi.
Eller så kanske jag åker till far... Jag orkar egentligen inte men måste hämta mina kläder och så innan de drar på semester, har inte varit hos far på ett par månader nu. Jag är något osäker på varför, men jag får ångest bara jag tänker på att åka dit. Så ja, jag vet inte riktigt. 

Imorgon ska jag till tandläkaren, har inte varit där i några år nu :( 
Längtar inte! Jag verkligen hatar att gå dit, eller jag hatar inte själva tandläkarbesöket egentligen, utan att sitta i väntrummet. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0