HEJ :)

Hej, jag skojade bara. Ni som känner mig, för er så säger jag bara att jag skojade lite, ni kommer ändå inte förstå, inte än i alla fall, men kanske någon gång, kanske inte.
Jag är kissnödig och jag borde göra min bildläxa men det går inte, jag har druckit lite för mycket öl, kanske, aya, tillräckligt för att inte göra läxan, jag gör den på hålet imorgon, BABABAB, eller vah? Gud jag kan inte stava rätt, tar tid. HEJ, eller vah? Kolla upp i taket är min grey. Har varit hos GHET och... ÖH, vet inte vad jag gjort... Faktiskt ingen aning, men jag måste komma i tid och jobba arslet av mig bakfull imorgon. Lovade Jennie en massa kaffe imorgon, STAVA RÄTT, BRA, BILDER IMORGON FRÅN IDAG, batteriet tog slut, 12, hej, bra, good, fime, hade visvemslidag? ve omt care% tv'rtom. VRA. ÖL i väskm brvid ,og ork stava chilal PÅT imorgon hå läxa då även om jag borde fixa filmen då... W/e, allt imorgon, nu är jag arg på en viss person, ska ta en snus, ta en piss och lite vatten, jag gillar män me än kvinnir, men eftersom att jag inte vill se mig själt som kvinnoförnecrande säger jag att jag bara gullar m,än mer än kvunnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0