Hår och glass.

Det är jättebra väder ute och jag sitter inne på mitt rum... Varför? För att jag vaknade strax innan tre och har inte orkat göra mig i ordning än. Hihi, men jag ska allt ut snart... om en stund... när jag orkar. Först ska jag äta lite glass... Ehm. 

Jag hatar mitt hår för övrigt, det är jättetorrt och går inte att göra någonting med, går inte ens att platta det utan att behöva ha en massa skitprodukter i... Dessutom håller det sig inte ens rakt om jag inte har vax i, och just nu är mitt vax slut så jag får väl gå runt med fult hår tills jag får pengar igen (vilket visserligen är idag eller imorgon, men ändå).
Jag önskar att jag hade sådant hår så att jag bara kunde resa mig upp ur sängen på morgonen och gå ut, men nej, jag måste sitta och platta det i en miljon år (ja, det tar extremt lång tid nu när min bra plattång gått sönder) sedan måste jag fixa det och FKEÖRLe jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0