För att jag är så mycket bättre än dig.

Hehe, slutade med att Honken, Meijer och jag sov hos Cornelia i natt. Gött mos. Vi chillade all night long tills fåglarna började kvittra. Eller vah? Haha, det var chill i alla fall. Vaknade av att Filippa helt random kom in i rummet och sa att hon hade mvg i kemi, haha, typ halv tio. Sedan käkade jag lite, drog hem för att snabbt hinna duscha och göra mig i ordning innan Samhällslektionen som skulle börja halv tre, men när jag kommer hem, duschat färdigt och plattat håret får jag reda på att samhällslektionen är inställd. Alltså är jag ledig idag, gutt. Imorgon ska jag bara till skolan och få reda på mitt betyg i mediaämnen och lämna tillbaka lite böcker (om jag hittar de dvs.), på torsdag är jag nog ledig, kanske har idrott men det tänker jag inte gå på i alla fall. Gööttaaans! Sommarlov snart! 



Cool nyduschad chey utan smink!


Hahah, bilder jag skrattat åt jättemycket >:
Dock kan jag inte lägga upp de roligaste för att... ah, jag kan inte i alla fall. 


- Jag har sådana byxor
- Jag sover utan byxor
- Jag har termos.
- ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

duärsexyminvän

2010-06-08 @ 23:11:40
URL: http://blackballoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0