D:

Jag känner mig död.
Dock är det LITE bättre nu än imorse. Jag trodde verkligen att jag skulle avlida när jag vaknade imorse, kändes så oerhört otrovärdigt att jag skulle till skolan, men det skulle jag. Kom bara en kvart sent också, men det var bara för att jag inte hittade min nyckel och missade bussen.
Fast grejen är att... jag kom hit för att jag verkligen måste jobba. Men att arbeta med saker som är skolrelaterade är ungefär det sista jag gör. Jag sitter och försöker hålla mig från att spy och det är ungefär det enda jag gjort sedan jag vaknade.
Jag vill hem och sova, men tydligen ska jag till gamledahl med skolan efter klassen... och göra sådana saker som är roligt när man är bakfull, typ spela brännboll i solen osv. Hatar mitt liv lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0