Cassandrrr Winnrrr

Ja, men tja!
Fy i helvete vilken lång vecka det har varit, kanske den längsta i hela mitt liv. Helt sjukt. Känns som att jag knappt varit hemma.

Igår var det partayy hos Cornelia, det gick bra som fan och alla hade fett roligt, grymt! Dock sov jag obekvämt som in i helvete, somnade i fotöljen med en öl i handen, fint. Sedan la jag mig i soffan med Filippa, det var inte heller en höjdare. Vaknade jättetidigt (vid sex) med ont i hela kroppen (känns skitkonstigt att det var idag... känns som minst en vecka sedan) sedan gick jag och Moa till stan ett par timmar senare. Drog hem, duschade och gjorde mig i ordning lite för att sedan ta bussen till Göteborg vid ett, segt som fan, hade feber och skit, men den försvann med kaffet jag införskaffade mig senare. 
Sedan hände en massa saker, vi gjorde fail of d00m och det är för pinsamt för att någonsin nämnas igen och chillade lite i slottsskogen m.m. för att sedan, alldeles för många timmar senare, hamna på vårat mål med hela Göteborgsresan, på picknickfestivalen där vi stannade och chillade någon timme för att därefter dra oss mot bussen hem som gick 21.45. Hahaha, vi skrattade ända från vi började åka till 22.50 då busschauffören fick ryck och sa att vi var tvungna att sluta... Hahahaha, det hela började med att Keen sa mutta och sedan kunde jag inte sluta skratta. Hahahahaha, fyfan, jag skrattar fortfarande. Natthumor på bussen! För att det var verkligen natthumorn 0F D00M! Är så jävla trött att jag vet inte vad jag håller på med, har sovit så jävla dåligt det senaste, inte haft tid, verkligen varit igång hela veckan trots att jag är sjuk och utmattad. 

Veckan har varit ansträngande men ändå sjukt värd! Perfekt inledning på sommaren. Underbart!

Nu ska jag spela harpan tills jag somnar och hoppas att jag inte vaknar med den fetaste träningsvärken någonsin... Eftersom att jag fortfarande har träningsverk efter the beerhunt 0f d00m och jag har gått FETT mycket idag i fel skor... 

Långt inlägg! Men det var alldeles för länge sedan jag bloggade så att det gör ingenting ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0