Bajspåse

Äsch, jag orkar inte riktigt.
Vaknade och hade ont i hela jävla kroppen, märkte att jag hade fått en jävla förkylning, mått illa som fan också. Pratar som en man och har ont. Nu har jag tydligen feber också... Känns ju jävligt bra. Kände det hela förra veckan men nu så fort jag slappnade av lite slog det till på riktigt... Kul. Pissväder också, aya... Skitsam. Bara det inte regnar på fredag så kan jag väl (nästan) stå ut med det.
Snart ska jag i alla fall hem till Cornelia och kolla film! Var nära på att dra spontantrip till Göteborg med Lundskog men kände att det var bättre att jag tog det lugnt en dag så att jag kanske slutar vara sjuk för en gångs skull. 

Btw, anledningen till varför det inte blivit några partybilder är för att jag inte hittar laddaren till min partykameras batteri så kan inte ta kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0