0F D00M

The night 0f d00m.
Hahaha, fäzt hos Ghet... Det var dock lite brist på alkohol. 
Så jag och Lundskog bestämde oss för att dra på en BEERHUNT 0f d00m, vi drog även med oss en kvinna med leg. HAHA. Det var ett jävla äventyr kan jag säga er, fylld med sexuella trakasserier mot kvinnan, peddoskog, sneaky runs over random peepz gardens och mycket, mycket mer. För att sedan avslutas med ett "Beer run 0f d00m" Vi fick ingen öl på vår BEERHUNT 0f d00m, det var lite fail 0f d00m, men det fanns som tur var lite öl när vi återvände till festen ... Allt var ganska 0f d00m, forsen 0f d00m, titfuck 0f d00m(inte så illa som det låter, HAHA) och en jävla massa mer. 
Fin kväll faktiskt, lite härligt att Ghet dissade sin studentfest för att partaya med oss.

Innan dess var det en LÅNG dag. Vaknade vid halv åtta, drog hem till Angelica strax efter det, chillade, drog till måg, drog till stan, chillade väldigt länge i stan, bland annat i betty bucks park med... ah, det var 0f d00m... VERKLIGEN... Lovar. Men tja, helt okej dag, bortsett ifrån att jag varit sleten som fan, trött som in i HELVETE. Är sjuk också... Men inte fan tar jag det lugnt för det! Imorgon blir det party igen. Hahahah! Underbart. Hoppas bara att jag inte vaknar med den fetaste förkyldningen ever, har feber nu och ont i halsen som fan... Kan ju hoppas på att det går över när jag sover, men hahahah, lär det inte göra... Aya, ska köra hårt imorgon i alla fall... 0f d00m...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0