----------------

Mh, det var faktiskt ganska kul i Håverud. Vi fick billig och god mat, badade, solade och tog det lugnt. Fint!
Det jobbiga var väl bara att ta sig dit och därifrån eftersom att vi var tvungna att vänta sammanlagt två timmar i Mellerud, och tja... Mellerud är väl inte direkt det roligaste stället att vänta i. Men annars var det riktigt bra. Var på sjukt bra humör tills jag kom hem. Då blev jag arg och tja... inte glad i alla fall. Kommer inte få se Diru ifall inte någon kommer och bara "ÅH EY, jag följer med till London. Vi bokar biljetter dirr!". Sedan drar jag antagligen inte på Emmaboda heller eftersom att jag troligtvis inte får då jag först frågade om det på riktigt igår och det måste bokas innan fredag. Som det ser ut nu så är det enda som händer för min del i sommar är att jag får träffa min cancersjuka mormor... Kul. Eller nej. Haha, förlåt men jag är sur. Ganska, så väldigt. 

Esh, det blir nog bra... Eller något. Är bara inte glad för tillfället. 
Var så arg att jag åt 0.75liter glass... I streck... Men det var laktosfri som tur var! Gatt. 

Imorgon drar jag till Göteborg en stund, sen har jag ingen aning om vad som händer. Fest pl0x.

Nu ska jag kolla på DIR EN GREY - Uroboros -with The Proof In The Name Of Living...- At Nippon Budokan och vara lite sadface. Mkey. Tror att jag tvingar mor beställa den imorgon och The rose trims again, de versionerna jag har på datorn är inte med tillräckligt bra kvalité. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0