Wonderful, mhm.

Hemmaaa, har sovit en timme på snart 40 timmar. VÄRT, eller ne :(

Kom hem vid fem efter en inte allt för bekväm resa, hade inte sovit någonting, men lyckades faktiskt somna en timme på flyget. Somnade med huvudet på mina händer, så när jag vaknade hade de domnat bort helt och nyvaken och helt borta som jag var fick jag panik och trodde typ att mina händer hade avlidit i och med att jag inte kunde röra på dem. Hahah, det var obehagligt, men så fort jag vaknade till på riktigt förstod jag.

När jag kom hem duschade jag och så (SKÖNT ATT DUSCHA HEMMA), drog till stan och träffade de bästa, wonderful, mhm. Sedan gick vi till strömslund, och inte bara till strömslund, utan längst fucking in i strömslund, var hos PG en stund och chillade och drog sedan hem. Mhm, älskar att vi troligtvis spenderade mer tid på att gå dit och tillbaka än den tiden vi faktiskt var där, haha! Jag har ont i mina fötter och ben. Men det gör ingenting. Hihi.

Fast Serbien är faktiskt är ganska bra land om man tänker efter, ifall jag och mina vänner hade bott där hade vi haft så jävla roligt, då det finns miljoner med caféer som har öppet om nätterna, man kan köpa öl var fan man vill, man kan köpa cigg och röka inomhus (till och med i skolorna, så länge det inte är i klassrummen), folk är ute mycket mer. Synd bara att de flesta är jävligt fula, i alla fall killarna... Fast i stort sett alla ungdomar är smala och det var otroligt grymt då jag ofrivilligt äcklas något enormt av feta människor. Har någon form av fettfobi :(


"Ursäkta, men vi var före dig i kön"
"Jag har stått här... framför dig, i typ... TJUGO MINUTER, KVINNA!"  / Lite flygplatsrage från min sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0