Varmt.

Har jättetråkigt.

1. Det första du tvättar i duschen? 
Vet inte, håret eller ansiktet. Höh.

2. Gillar du kaffe? 
Ja, ett liv utan kaffe hade inte varit ett riktigt liv.

3. Hur mår du just NU? 
Fint, lite trött och rastlös men annars är det bra som fan.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar? 
Men va? Haha, jag älskar flera killkompisar.

5. Berätta om din senaste dröm. 
Minns inte min senaste, men jag drömde här om natten att en kompis skulle käka thaimat och bad om att få den jordnötter för att hon i drömmen var allergisk. Rolig dröm... Eller inte. 

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? 
Skulle jag säkert kunna.

7. Vad vill du ha just nu? 
Lite sömn hade fan inte suttit fel... Inte pengar heller.

8. Har du räknat till 1000 någon gång? 
Ja... Ibland har man helt enkelt lite för tråkigt.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? 
Biter och suger.

10. Använder du smileys? 
Ibland, men mest i sms för att folk tycker att jag är dryg annars.

11. Har du träffat någon kändis? 
Har jag nog, kommer bara inte på någon nu.

12. Gillar du keso? 
Mja, ibland, nu mår jag illa bara jag tänker på det, men det är nog bara för att jag är så mätt.

13. Vilken låt hade du sist i huvud senast? 
Minns inte.

14. Hur många länder har du besökt? 
Danmark, Norge, Tyskland, Ungern, Serbien, Montenegro, Kroatien, Turkiet och säkert några fler som jag åkt igenom när jag bilat till Serbien. 

15. Är dina föräldrar stränga? 
Inte så mycket nu för tiden, men ibland när min mor är på dåligt humör.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? 
KUNNA skulle jag väl, men jag kommer verkligen aldrig att göra det frivilligt.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? 
Nej? 

18. Brukar du hyra film? 
Nej.

19. Var kommer du vara på Lördag? 
Troligtvis inte hemma i alla fall. 

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? 
Ja, jag satt ju längst upp ni vet... Därför jag är som jag är ibland.

22. Vad åt du till lunch? 
Åt inte lunch, åt frukost och nattkäk... I och för sig åt jag min frukost vid tre eller något, men ändå.

23. Har du lockigt hår? 
Som fan.

24. När grät du senast? 
Vet faktiskt inte. 

25. Har du gått in i en vägg någon gång? 
Ja.

26. Favoritårstid? 
Sommaren, utan tvekan. 

27. Vem höll du senast i handen? 
Vet inte, har något svagt minne av att jag höll någon aslänge i handen nyligen, men minns inte vem för att jag var antagligen full eller så drömde jag. Haha!

28. Sover du med TVn på? 
Kollar aldrig på tv typ, och verkligen inte i mitt rum.

29. Tycker du att du är gammal? 
Nej, att vara 18-20 nu hade ju inte varit fel.

30. Är du mörkrädd? 
Nej.

31. Gillar du ditt liv just nu? 
Ja. Ganska mycket faktiskt.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? 
Många gånger, haha, typ hälften av alla gånger jag tänker duscha.

33. Har du bra syn? 
Verkligen inte. Får anstränga mig för att läsa frågorna, delvis för att jag är trött, delvis för att jag ser äckligt dåligt.

34. Var är dina föräldrar just nu? 
Mor är i rummet bredvid och far är väl hemma hos sig eller något.

35. Vad har du på dig just nu? 
Trosor. Det är varmt, mkey. Ska snart dra på mig en t-shirt.

36. Vad var det senaste du köpte? 
Ingen aning faktiskt, mina pengar tog slut för ett par dagar sedan.

37. Hatar du mer än 3 personer? 
Verkligen.

38. Använder du sushipinnar? 
Äter aldrig sushi och vet inte vad man skulle använda de till annars, så nej.

40. Äger du ett vapen? 
Nej. 

41. Gillar du ditt hår? 
Nej. Ibland vill jag bara raka av det och skaffa peruk.  

42. Gillar du dig själv? 
Ja, ohja. 

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? 
Mor, för att jag bor hos henne mest.

44. Hur ofta använder du MSN? 
Öhm... Jag är inloggad hela tiden när jag sitter vid datorn, men jag använder det inte sådär överdrivet mycket. Mest för att jag blockat typ 90% av mina kontakter för att jag helt enkelt inte orkar skriva med folk.


Blev inget partay hos Möller, i och med att typ ingen hade alkohol, så vi chillade istället. Så jag tog sista bussen hem, vid elva (vänersborg låhl). Annars hade jag fått vänta till fyra och det hade jag inte orkat ifall det inte var partey eller ifall jag inte hade varit så extremt trött. Vill sova, men jag kan inte. Vill kolla på någon dålig serie tills jag somnar men datorn blir överhettad, haha. Den är redan så varm att man knappt kan ta i den. Måste laga fläkten någon dag, fast vet inte hur man gör och vet inte ifall det är så bra ifall jag försöker själv... Eh.

Vill somna innan måsarna kommer och jävlas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0