Tristess.

God kväll peoples! 
Jag har jättetråkigt :(
Men kvällen har varit bra, varit lite i stan och chillat lite med min syssling. Blir inget disco, som inte alls var ett disco utan bara en nattklubb bara att de säger så, på lördag. Det var inte 100% säkert att jag skulle komma in och jag pallar inte chansa. 

Jag vill hem till Sverige och partayya nununununu! :(
Saknar Stencoolgänget & co... Faggots.
Aya, när jag kommer hem igen är det nästan fallens dagar och det lär förhoppningsvis bli kul. Sedan blir det Emmabodafestivalen vilket jag är extremt pepp på! Gah. Tiden borde gå snabbare.


Cya soon blog!

Btw, till alla er som vill att jag köper med mig cigg till er. Alltså, jag hade mer än gärna gjort det ifall det inte är så att jag inte vet hur jag ska få med det till Sverige, jag delar väska med min mor så vet inte hur mycket jag kan få med mig. Ska se ifall min syster kan ta med sig en del då hon åker bil med pappa, men det är tveksamt ifall jag kan få med till alla mina rökarvänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0