Öl

Jag har väl i min fulla rätt att dricka öl?!... Eller har jag det? 
När vi är här i huset får inte ens far dricka öl, för att tydligen så är hans familj religiös och emot alkohol, därmed skulle det vara respektlöst eller något. Wääll, jag är sugen på öl. Får se om det blir någon imorgon eller något.  
Haha, fast nu bad jag min bror hämta en öl till mig... får se om han lyckas "JAG SKA HÄMTA EN ÖL TILL DIG" - diskret...

För övrigt så sover jag hos far ikväll igen, för att imorgon ska vi till Novi Sad och chilla lite på stranden, hehe.

Nu har det gått typ tio minuter och min bror har inte kommit tillbaka med någon öl, in fact, så har han inte kommit tillbaka alls. Tönt. 

... Nu hörde jag ett "MAMMA, MAMMA, VET DU VAD CASSANDRA OCH SAMANTHA VILL HA?! DE VILL HA ÖL!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0