På andra sidan bron

HEJ JAG HAR INTERNET JAG ÄR GLAD. Eller vah?
Åkte till far bara för att han har internet, och för att jag får 500 spänn... eh, fast det är bara en som kan vara uppkopplad åt gången så det är lite krig om internettiderna, men eftersom att jag inte varit inne sedan jag varit inne sedan jag var i Sverige kände jag att det var dags... Vi skulle fått internet där jag bor med mor i måndags men eh, det går inte riktigt som det ska. 



^ Så roligt hade jag på flygplatsen när flyget var försenat i två timmar... 
Flygresan var förövrigt hemsk, det satt en jättetjock norsk kvinna bakom mig med en unge i knät som sparkade hela resan... Jag satt och svor i två timmar... 



Även om tiden här inte varit hemsk så vill jag inget annat än att åka tillbaka till Sverige nu, det känns som att jag har varit borta i en evighet. Dör lite. Aya, kan i alla fall köpa billig cigg, Marlboro för 15kr och Pall Mall för 10kr, funkar vääldigt bra för mig. Min syster går ut med mig när jag ska röka och så, fint.

Vädret är inte ens bra... Det är äckligt varmt men nästan inte soligt alls, jättemycket moln. Plus att det är sjukt fuktigt i luften så att mitt hår bitchar som fan, kan inte göra någonting alls med det, så att jag har gett upp lite. Går runt ofixad hälften av tiden för att jag helt enkelt inte orkar bry mig, kommer ändå inte träffa någon av dessa personer igen.

Hahahah, gissa vad jag ska göra på lördag? Ska på 18+ disco med min syssling, jag dör. Disco är inte riktigt min grej, men jag är inte så seriös och eftersom att jag inte har något festligare för mig denna lördagskväll tänkte jag att varför inte? När hon ändå frågade liksom.

Annars går jag mest runt och känner mig som rich bitch_16 eftersom att mor köper mig allt jag pekar på. Är lite sadface över att mitt snus inte kommer räcka som jag vill att det ska räcka och jag vill hem nu! Har redan missat sjukt mycket roligheter och jag tycker att det räcker med det nu.


BTW, den 14de när jag kommer hem tänkte jag dra ihop en fika på kvällen, som en liten återträff. Alla som vill får joina... Nästan. Alla mina vänner får joina i alla fall! CYA PEEPZ! Lär bli mer uppdateringar då jag troligtvis har internet hela natten. LÅNGT INLÄGG men det fick bli så eftersom att jag inte skrivit på så länge. POOS :*

Kommentarer
Postat av: Frida

Köpa med sig much? Något du satsar på? ;D För då vet du en som kan stå och vifta med 60kr på denna fika du talar om. Jag är trött och jag saknar dig. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0