OJDÅ

Peppen är megastor! Jag drar om några timmar, 7.40 (TRE TIMMAR KVAR?!) går bussen till Göteborg för att vara exakt (fråga inte varför vi drar så tidigt när festivalbussen går 10.20...) och som varje gång jag måste packa sitter jag här några timmar och har panik... Vad fan ska jag ha med mig?! Öh... Det löser sig. Har en fett stor väska i alla fall som jag ska fylla... Fast sovsäck och sånt kommer ju ta upp typ all plats... Alltså... Åh...

Har i alla fall min mat... För att den tog mor ansvar för annars hade jag säkert gått fem dagar utan att äta. Men hon köpte i alla fall nudlarx8, riskakorx3 och min favorit; måltidsersättningx7. Kommer självklart inte att äta allt det här, då jag är van vid 1-2 måltider per dag, fast då är det när jag inte rör på mig... Men ändå. Jag menar... 18 mål mat på fem dagar? Kommer säkert köpa käk där också, såatteh.

Gör lite ont i mig när jag tänker på hur ful jag kommer vara, haha, ingen plattång, inte möjligthet till att duscha minst en timme om dagen och sova i tält... Plus att det ska regna?! Hahaha, jag kommer vara FIN. Tvivlar på att det hamnar någon bild på bloggen... Eller ne! Aya, det blir fint ändå. 

Det kommer bli bullkamp!!!11one. Åhåhåhåh. 

Tog en jättelång dusch förut bara för att jag kunde, nu ska jag platta håret jättelänge bara för att jag kan... Sedan ska jag borsta tänderna jättelänge bara för att jag kan.

ÖH. Nu måste jag packa och så... Bussen går om fucking tre timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0