PÅ ONSDAG

Öhm, chill dag. Kom hem vid halv två, tränade typ en timme och efter det har jag bara suttit och läst en massa skit. Hittade runt 20 skrivblock som antingen är fulla eller halvfulla med randomskit jag skrivit under mina dagar, vilken poet jag är ibland, haha. Jag har insett en jävla massa saker, bland annat hur sjukt mycket bättre jag är nu än förut, att hela min livssituation har förbättrats något enormt, att jag slutat bry mig om en person jag en gång saknade, och min favoritinsikt som jag fick när jag läste igenom mina dagböcker från när jag var liten, varför jag är så känslomässigt handikappad och brutal... Samt vart mitt smått rebelliska beteende kommer ifrån. Kändes ganska bra eftersom att jag nyligen insåg vart mitt kvinnoförnedrande kommer ifrån. 

Jobbigt att jag knappt skriver längre, haha, hur ska jag då lösa mina framtida problem? Eller jo, jag har ju bloggen, men här skriver jag inte direkt öppet eller speciellt personligt. ÖHÖH. 

OJ, när fan blev klockan tio i sex? Tänkte ju somna vid fem idag, haha. Mitt mål är i alla fall att somna innan nio, fast det lär troligtvis inte hända... Vilket betyder att jag kommer vara tvungen att dygna innan Emmaboda, höhö. 
Kom på en till sak. JAG SKA TILL EMMABODA IMORGON. Eh.
Jag har ingen jävla aning om vad jag ska ha med mig och öh... jag är så oförberedd man kan bli men... men... det kommer att bli sjukt awesome!

Nu ska jag fortsätta läsa lite. HÖHÖ. Komma ihåg lite saker jag glömt, saker jag inte är säker på ifall jag vill veta eller inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0