It's contagious


Tror ni jag har lite tråkigt eller? Hittade en thailändsk pyjamas som pappa köpte till mig i Thailand när jag var liten. Vet inte riktigt hur han tänkte så den passar nu om den inte är lite för stor, och jag har växt runt 50cm sedan dess, haha. Kan ju inte påstå att den inte är fett mysig. Nattofsen är förövrigt självklart på! 



Det är först nu jag inser vad klockan är, jag mår inte alls bra. Har inte gjort det på ett antal nätter nu. Jag känner mig förvirrad och besviken. Jag har försökt förneka det i och med att jag inte vill må dåligt, jag vill inte vara svag. Men öh. Nej. Cool jag är som tar upp sånthär på bloggen ya0. Men ingen jag kan prata med är vaken och jag vill bara skriva av mig. Nu under nattid har jag för mycket tid att reflektera. Plus att det är mindre än en månad kvar till att skolan börjar, jag är inte alls redo. Jag får ont i magen bara jag tänker på den. Jag vill inte. Bara tanken av att ens behöva sätta en fot på måg igen får mig illamående. Bläh... Känns ärligt talat som att ifall jag inte byter skola, vilket jag kan ifall jag bara skulle orka pendla ensam, så kommer jag att ge upp och hoppa av. Men jag får försöka i alla fall. Bleh, nu ska jag kolla på scrubs så att jag slipper tänka.

Some day we'll rise from the ashes
Together, hand in hand like nothing ever changed
Just tell me when you're ready babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0