Mås

JAG FÅR CPRYCK PÅ FISKMÅSARNA JAG KOMMER ATT SKJUTA MIG SJÄLV SNART. DÖR.
Borde sova, men jag är inte trött och FÖWELMRÖWELMR FISKMÅSAR SKRIKER UTANFÖR MITT FÖNSTER... MILJONTALS. ÄRLIGT. DE SKRIKER JÄTTEHÖGT. KÄFTEN JÄVLA CPMÅSAR OCH FÖRSVINN FRÅN MIN GÅRD JAG TÄNKER FLYTTA NÅGONSTANS SOM INTE ÄR SÅ NÄRA KANALEN.

Blir arg... De tystnar i sådär två sekunder så tror man att de ska sluta hålla på MEN ICKE. Det låter typ som att det är krig här utanför eller liknande. FÖRSVINN.



Snart kommer min hjärna att börja blöda av frustration. Kommer att se ut lite såhär:

Bara att jag kommer skrika också.

Det här är värre än när min granne försökte lära sig spela trumpet... Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0