Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick



Åter ett inlägg om ingenting. Hahah, men jag är rastlös, mkey. Dessutom känner jag mig äckligt överkänslig at the moment, jobbigt. Önskar nästan att det här var en av de stunderna jag tror att jag inte kan känna känslor över huvud taget. Jag vill sova bort den här natten, men jag kan inte, kan inte heller kolla på någon dålig serie eftersom att jag omöjligt kan hålla mig koncentrerad på något.

Kaffet är slut och ljuset är nästan nedbrunnet, och inget mer snus för Cassandra ikväll i och med att jag måste snåla ifall det ska räcka tills jag är i Sverige igen. 

Nu är det mindre än tolv timmar tills jag åker. Usch. 
Funderar på att klippa mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0