:*

Har packat och allt är COOLIO, om flyget inte är försenat eller om något annat dumt händer så är jag i Sverige vid fyratiden imorgon :D AWESOME. 

Det har faktiskt inte varit så illa som det kunde ha varit här, jag har shoppat fett mycket och vilat ut, kommit bort från allt och fått lite perspektiv på saker och ting. Det som har varit jobbigt är att jag saknat mina vänner väldigt mycket, har missat en massa roligheter i Sverige och det som har varit allra jobbigast, att jag inte haft ett eget rum så har nästan aldrig varit ensam vilket är något jag funnit oerhört jobbigt. Idag gick jag ut på en promenad i typ en timme ensam bara för att jag ville komma bort från all skit. Meneh. 

Hahahah, något roligt hände precis så jag kan inte riktigt vara seriös. Har skrattat i typ en kvart. 

Idag gick jag upp tidigt, drog till stan, shoppade upp mina sista pengar, har varit hos far och sagt hejdå till alla där och nu är jag här, ska kolla lite på Two and a half men en stund och hoppas att jag kanske somnar innan jag ska upp 04.10 (hahah, har nog inte somnat innan 04.10 sedan jag gick i skolan men w/e) får väl sova på bussen eller något.

Brb, skratta lite. 


Haha, aya, smsar de jag har i min kontaktlista på min nya mobil dirr när jag är i Sverige och alla coola människor bör fika med mig imorgon kväll. Hihi :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0