Turn me on with your electric feel.

Men tjena. Jag är sleten som fan, jag mår illa och är helt slutkörd.
Körde småhårt igår också, öh, vet inte riktigt vad jag gjorde, var hos Cornelia ett par timmar först, sedan drog vi till stan för att kolla på fyverkerierna i några minuter och öhm... var lite på Villa Stranna (fult), träffade lite folk i stan och så. Sedan drog vi till Cörnelia igen och chilla, kolla film m.m. i och för sig somnade jag under båda filmerna, hahaha, jag var trött och full. Mkey.

Sedan jag kom hem idag har jag bara legat och dött lite. Verkligen. Druckit hur jävla mycket pepsi som helst och sett på scrubs i soffan. Öh. Nu ska jag fortsätta dö lite, återvänder kanske.



Insåg precis att ifall jag är såhär schleten efter fallens dagar lär jag vara halvdöd efter Emmaboda. Haha, men det blir fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0