Rastlös :(

Är jag rastlös eller är jag rastlös? Vad tror ni? 
Det SJUKT. Dör lite. Vill bara ut och springa men känner på mig att jag hade tröttnat ganska snart och det hade slutat med att jag hade suttit och rökt mina sista cigg och sedan traskat hem igen. Så det är nog ingen bra idé.

Fick nyss för mig att träna efter att först ha räknat matte, tröttnat på det, sedan klarat det spelet som är länkat längst ner i inlägget. Jag tränade i fem minuter på min asballa lite halvdammiga träningscykel som så fint står i mitt lilla rum... Sedan insåg jag att det är over 900 grader här även om jag för en gångs skull vågat öppna fönstret här inne trots alla otrevligheter som har en tendens till att leta sig in till mig såhär under sommartider. Det slutade i alla fall med att jag sitter här och äter isglass samt dricker iste. 

Behöver verkligen någonting att sysselsätta mig med på nätterna som inte gör mig rastlös. Den som föreslår att jag ska se på film slår jag... Det finns inget värre än att se på film när man är rastlös. Kanske ska städa mitt rum? Jag vet att det ibland låter som att jag gör det ganska ofta... Men det är alltid lika stökigt, kan bero på att jag aldrig orkar ställa saker där de ska vara utan bara slänger skiten på golvet och väntar tills jag får för mig att städa. Just nu ligger till exempel alla mina kläder fint på golvet, samt en bunt hårprodukter och grymt mycket annat... Trots att det bara var någon dag sedan jag städade sist. Hm. 

Rörigt inlägg 0f d00m! 


Har säkert laddat upp bilden innan, men den är rålig. Börjar få brist på bilder som är bloggvänliga. Huehue, hade alla haft samma elaka humor som mig hade det inte varit några problem >:


ROLIGT SPEL SOM JAG HAR KLARAT!!!11one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0